Skate-Leading Stars
Kensei Maeshima left figure skating behind, now only using his athleticism to help several high school teams. But his rival announces a shift to a team sport, bringing a kid familiar with Kensei’s past to offer him an invite to the world of skate-leading.
Break
Kensei Maeshima must do whatever it takes to find his place on the figure skating team.
The 3-on-3 club match is around the corner and things seem dicey for Maeshima's team; Sasugai may have something good on his mind.
Maeshima and other members from Ionodai's skate-leading club go talk to Himekawa after he withdraws from school, and Maeshima takes the skate-leading badge test in order to be eligible to compete.
The skate-leading club gears up for the Grand Prix Series that is around the corner; the competitive tension between Maeshima and Kiriyama escalates; Kubota decides to lock horns with Maeshima.
The Grand Prix Series is about to commence; Himuro and Terauchi are intent on seeing each other at the finale.