Small Town, Big Story
How Many People Does He Need?
Wendy closes in on Séamus and his family while navigating a casting crisis at work.
Joanne's 18th birthday and the first day of shooting on the TV set lead to chaos, confessions and cake in Drumbán.
Seamus copes with the fallout from his confession; Wendy navigates the arrival of the show's new writer.
Wendy and Séamus return to the woods with company. The truth is out there. Good riddance to it.