Sounds Black
The documentary series examines the origins and impact of Black Music in Canada. Directed by award-winning filmmaker Cazhhmere Downey, with contributions from legends including Kardinal Offishall, Jully Black, Fefe Dobson, Maestro Fresh Wes, Deborah Cox, Keisha Chante and more, the series explores Black Canadian music from its tangled diasporic roots to its international dominance.