Space Launch LIVE: America Returns To Space
Space Launch: America Returns to Space
NASA and SpaceX join forces to reach a new milestone in space exploration -- the first crewed orbital mission launched from U.S. soil in almost ten years. Live coverage from Kennedy Space Center goes behind the scenes to reveal history in the making.