Spooked Scotland
Gail Porter, Chris Fleming and an expert paranormal team investigate supernatural sightings and terrifying stories across Scotland.
Brodick Castle -- Isle of Arran
The team encounters very vocal spirits and faces the wrath of the fairies at the infamously haunted Brodick Castle.
The team faces their toughest challenge yet when the spirits get a little too physical in a foreboding old jail.
The team attempts to make contact with the tortured souls of one of the worst witch-hunts in European history.
Dark spirits overwhelm the team deep beneath the cobblestone streets of Edinburgh.