Spy High
A 15-year-old Blake Robbins' life changes when he is called into his high school principal's office and accused of selling drugs; the evidence to back the claim is a photo of him taken in his bedroom.
Caught in the Act
High school sophomore Blake Robbins' entire life changes when he is accused of selling drugs; the evidence is a photo of him taken in his bedroom; Blake's family files a lawsuit against the school district, sending the suburban township into a furor.
Project Green Light
The Lower Merion School District hires a prominent law firm to conduct an investigation into the spying allegations; the investigation reveals a startling discovery; the Robbins' attorney digs further.
When Keron Williams and his mother, June, receive a letter from the Lower Merion School District stating that his webcam had surreptitiously captured images of Keron, they are in disbelief.
When a settlement is reached, uncomfortable truths emerge about the winners and losers of the lawsuit; as the community moves on, the lasting impact on the victims and their families remains.