Disappeared: Mexico’s Missing 43
The Disappearance
In September 2014, a group of students were violently attacked on their way to a protest in Mexico City. 43 young men were taken away by municipal police and never seen again. This fascinating true crime documentary hears how investigators initially blamed corrupt local police and a local drug cartel for the attacks, but in the months that followed this official investigation drew suspicion.