The Last Narc
In 1985, DEA agent Enrique Kiki Camarena is kidnapped, tortured and murdered by Mexican drug lords; special agent Hector Berellez reveals the truth about the conspiracy behind Camarena's murder that stretches from Mexico to Washington, D.C.
Primera Parte -- Five Cops
In the mid-1970s, the newly formed DEA recruits two Mexican-American street cops: Kiki Camarena and Hector Berrellez; Kiki is assigned to Guadalajara, home turf of the Guadalajara Cartel, while Hector targets cartel operations in Los Angeles.
Segunda Parte -- Blood on the Corn
After Kiki's murder, Hector gets reassigned to Mexico where he leads DEA agents and Mexican soldiers into a deadly shootout; DEA authorities put Hector in charge of the investigation into Kiki's murder.
Hector receives eyewitness accounts of Kiki's kidnapping, torture and murder, which took place in a hacienda where Mexican government officials were present.
Hector identifies the Cuban who interrogated Kiki as a veteran CIA operative who also played a key role in the Iran-Contra scandal.