Star Wars Resistance
Hotshot pilot Kazuda "Kaz" Xiono finds himself in over his head when he and BB-8 are stationed aboard the Colossus. He struggles to keep his cover while battling ace racers, marauding pirates, and the mysterious owner of the Colossus. Kaz's investigation will take him closer to discovering what the First Order has planned for the galaxy.
The Recruit
X-wing pilot Kazuda Xiono is recruited for the Resistance to spy on the First Order. When Kaz boasts about being the best pilot around, he is forced to compete in a dangerous race. BONUS FEATURETTE: Join Supervising Director Justin Ridge and the cast for a special look at the past, present and future of the show.
Kaz and BB-8 uncover information on an imminent pirate attack and must find a way to stop it.
Kaz befriends a sky racer named Rucklin who pressures him to steal some rare and dangerous hyperfuel hidden in Yeager's office.