Steven Raichlen's Project Fire
Steven Raichlen presents techniques for grilling and smoking at home, from ember-roasting and salt slab grilling to fire-heated iron and high-tech rotisseries.
Wine Country Grill
Jidori-breed chicken breasts stuffed with country ham and dry-aged Sonoma jack cheese grilled over a grapevine fire; flank steak with Pinot Noir mushroom sauce grilled over charcoal and oak; smoking a whole bourbon-soaked wagyu strip loin.
Singapore-spiced halibut in banana leaves; whole-grilled branzino with Indonesian spices; coulibiac grilled salmon with smoked eggs; grilled oysters with Asian aromatics.
Koreatown short ribs and banchan side dishes; Thai sweet chili ribs; shrimp and pineapple salad with Vietnamese flavors; lemongrass chicken bites.
Plantation shrimp with spiced rum glaze; finger burner lamb chops; Catalan grilled tomato bread; smoked nectarine Bellinis.