Storm Chasers
First Storms of the Season
IMAX filmmaker Sean Casey and atmospheric scientist Josh Wurman attempt to intercept tornadoes.
The crew's chase is cut short when the storm moves into a wilderness area with no paved roads.
It's nearing the end of the tornado season, and Sean Casey still needs a shot from inside a vortex.