Strangers Again
Oh Ha Ra (Kang Sora), a top-notch divorce lawyer known as the “goddess of litigation,” finds her orderly life turning to chaos when her ex-husband and fellow attorney Goo Eun Beom (Jang Seung Jo) joins the same law firm she works at. Despite her protests, Ha Ra and Eun Beom are forced to work together, reigniting old tensions and unresolved feelings that set the stage for a high-stakes battleground inside and outside the courtroom. As the two work to settle other couples’ divorces, their past relationship issues begin to surface once again – and Ha Ra finds she might not despise Eun Beom as much as she thought. Will they rekindle their previous love for each other, will their tumultuous past prove too explosive to overcome? This 2023 South Korean drama series was directed by Kim Yang Hee.