Street Fighter
An international peacekeeping force composed of skilled martial artists battles the evil General Bison and his criminal empire.
The Strongest Woman in the World
Bison takes over a nuclear facility in China; Guile assigns Blanka and Chun-Li to stop Bison, but Chun-Li has revenge on her mind.
Guile is captured when he and Dee Jay are ambushed by Bison; Bison tries to brainwash Guile so he'll destroy the Street Fighters.