Strong Medicine
A women's health clinic in Philadelphia is the setting for this drama. While dealing with a number of medical issues, the show often revolves around the conflict between the clinic's directors: one a passionate advocate for patients and the other a more discipline-oriented doctor.
A former beauty queen trying to keep her looks goes to Dana for the surgery; Lu looks for a former junkie who has failed to show up for work fearing that she's back on drugs.
Dana suspects spousal abuse when she treats Robert's unconscious wife; Lu confronts a woman who is paying addicts to get sterilized.