Supernatural Academy
Separated at birth and growing up in diametrically opposite environments, twin werewolves are reunited at the Supernatural Academy and learn that they are dragon-marked. Cursed to serve the evil Dragon King, these adversarial sisters must learn to get over their differences and trust each other to save themselves and the world.