Sweet Home Sextuplets
We're Having SIX-tuplets
Parents Courtney and Eric are shocked when Courtney becomes pregnant with sextuplets.
Courtney and Eric labor through a high-risk delivery, and six premature babies struggle to survive.
Courtney and Eric bring the sextuplets to the twins' baseball game, but they become a distraction.
Courtney and Eric stress about hosting a charity event while making sure the babies stay on track.