Sweet Strawberries
A series of mysterious disappearances has plagued the students of Colégio da Barra. Anyone could be the next to disappear, and the tension is constant, but new friendships, romances and challenges also arise in the lives of the young people.
At the opening party of the school year at Colégio da Barra, a student is cyberbullied and disappears.
The investigation into Carol's disappearance uncovers aspects of her past and her relationships with other students who are afraid of having their secrets revealed.
Gabi takes her efforts to remain an influencer too far. In the aftermath of a surfing competition, a cyberbullying suspect is revealed.
Miguel is faced with the dilemma of denouncing someone very close to him. A new disappearance changes the course of history and puts Miguel and Olivia in opposite camps.
While the various musical groups are preparing their videos for the contest, the competition becomes fierce and Olivia makes a serious mistake.
The long-awaited masquerade ball at Gabi's birthday party reveals her traumas and ends in disaster.