Switch On
Nisa (Sushar Manaying), a successful surgeon, discovers her game developer father has mysteriously disappeared. Using his hidden VR glasses, she enters the virtual world of "Better World" to search for him. There, she encounters Akin (Sutthirak Subvijitra), a mysterious hero on his own quest. As Akin follows Nisa into the real world, they uncover shocking truths about his existence and the dangerous forces threatening "Better World". Together, they must fight to save both the game world and their own realities. Crossing between worlds, Nisa and Akin form an unexpected alliance to protect what they love most. This is a 2021 South Korean fantasy romance drama produced by Century UU Co., Ltd.