Tamon's B-Side
Utage Kinoshita is a high school girl who works part-time as a housekeeper. When she’s assigned to the house of her favorite idol, Tamon Fukuhara, from the group F/ACE, Utage discovers Tamon is nothing like his idol persona, but she falls for him anyway.
You Need Money to Support Your Oshi!
Utage is a huge fan of Tamon from F/ACE and one day, her work leads her to an unexpected meeting.
Tamon is feeling sad after being replaced as center but also wants to show Utage how much he appreciates her.