Hana-Kimi
Ashiya Mizuki disguises herself as a boy to enter an all-male boarding school and meet her idol, high jump star Sano Izumi. But once inside, she learns he’s quit the sport! Now she must dodge suspicion, keep her cover, and survive the chaos of dorm life!
Please Be My Friend!
Ashiya Mizuki is a girl but she attends an all-boys school because high jumper Sano Izumi is there.
I Want to Be with You
The school doctor Umeda and Sano figure out that Mizuki is a girl. Can she continue staying at the school?
Sano decides to rejoin the track team, but then his old rival Kagurazaka shows up to provoke him.
Sano doesn't seem to remember the last night, but Mizuki also has other troubles: someone has it out for her.
Mizuki's brother Shizuki unexpectedly comes to Japan; can she keep her secret while he's here?