Tattoo Age
Tattoo Age is the story of modern tattooing told through the lives of different tattooers. We travel around the world to meet with the artists that exemplify classic tattooing.
The Master of All Tattoos: Chris Garver
A master of all tattoo styles, Chris Garver's career has mirrored tattoo's evolution from fringe to mainstream. Chris has maintained the soul of an artist and respect of his peers.
The Traditional Tattoo Goth: Mary Joy
Mary Joy Scott, one of the most sought-after tattooers in the world today, was the last apprentice of San Francisco tattooing legend Ed Hardy.
Meeting Taki and Horitomo, the dynamic duo of Japanese-style tattooing in the United States; in addition to tattooing, they also document the art form through museum shows and books.
Bert Krak leads the renaissance of New York-style traditional tattooing; the uncompromising straight-shooter is also an avid collector and devoted family man.
Dr. Woo turns his single-needle, uber-detailed fine-line tattoos into the must-have fashion statement for millions of online fans, but only worn by select few.
Fusing American Traditional and Hare Krishna icons, Robert Ryan creates powerful tattoos; his spirituality informs his life as a tattooer, painter and musician.