Tattoo Highway
Vegas Babies
Thomas drops his daughters off at Monica's mother's house; a phoenix tattoo; Thomas pays his respects to the Boo-Yaa T.R.I.B.E. at their tattoo shop.
Breakdown Lane
Thomas visits an old friend in Reno, Nev.; Krystin does a tattoo on a foot; Thomas is accused of being a flirt; Thomas visits his old high school.
Chili's birthday; Chili asks Thomas to tattoo a note on his palm; Thomas hits a fire hydrant with a rented RV.
Thomas does a tattoo for an artist; the crew interviews potential shop helpers; Thomas performs a wedding.
Thomas hires a portrait artist to tattoo a picture of his spiritual mentor on his calf; Thomas tattoos a koi fish on a man.