Meeting You
Born a genius, Nan Xi (Fiction Guo) has never once struggled with the academic side of school. However, that doesn’t mean his time at school has been all-together easy. Living with social anxiety, Nan Xi has struggled all his life to find his place in a world that always felt too big. Often overwhelmed by the bustle of life moving around him, Nan Xi frequently retreats into himself, not because he doesn’t want friends, but because it’s just too hard for him to reach out and connect with others. Xia Rui (Wan Peng), on the other hand, couldn't be more different. An exuberant, talkative girl, Xia Rui is the living definition of a social butterfly. Surrounded by friends, and often the center of attention, her school experience couldn’t be more different than Nan Xi’s. Though attending the same school, it was almost as if the two lived in completely different worlds. Existing side-by-side, yet total strangers, the paths of the two would never have crossed, had fate not decided to intervene. Once living as strangers, the two are now the best of friends. Though an unlikely pair, Nan Xi and Xia Rui have only drawn closer over the years, their friendship slowly blossoming into love. But will such polar opposites truly be able to enjoy a lifetime of happiness together? A light-hearted tale of unlikely love, “Meeting You” is a 2020 romantic comedy drama directed by Zhan Cheng Lin.