Tearmoon Empire
When a rebellion overthrows the empire, Princess Mia is executed by guillotine. She wakes up eight years earlier, granted a second chance. Mia sets out to rebuild the empire. Can she learn to be a selfless leader, even while she’s trying to save herself?