That Girl Lay Lay
Needing a best friend to talk to, Sadie wishes that phone avatar Lay Lay was real and could help teach her how to stand out; when Lay Lay is magically brought to life, the two friends learn that when they are together, they can accomplish anything.
After Marky discovers Lay Lay's secret, he has her use her powers to do what he says; when an overworked Lay Lay starts glitching, Marky and Sadie must fix her before the girls have to perform at an awards show.
It's Lay Lay and Sadie's first time accompanying Trish to her standing appointment at the beauty shop; when Lay Lay starts spilling all the tea, she and Sadie are left with a big mess to clean up to get Trish unbanned from the salon.