The 10th Kingdom
Kimberly Williams and John Larroquette are two of many stars in a miniseries about a young woman and her father who are transported to the Land of Nine Kingdoms, where a queen plots to steal the throne from its heir.
Wolf and Tony rescue Virginia from the huntsman; the search continues for the mirror; Virginia acts as Wolf's lawyer when he stands trial for murder.
Virginia, Tony and Wolf sneak into the castle to stop the coronation of the impostor prince; Virginia confronts the evil queen.