The 12th Victim
In 1958, Charles Starkweather and his girlfriend Caril Ann Fugate were convicted of killing 11 people, including Caril’s family. For decades, Caril has wanted to tell her side of the story. The series looks deeper into her role in the killings.
Death
The story of the murder spree, manhunt and capture of Caril Ann Fugate and Charles Starkweather; the teenagers are depicted as lovers on the run, and public opinion is shaped against Caril.
Caril is determined to prove to the world that they got it wrong; the mythology around the case begins to grow, painting Caril in a bad light; Caril is released from prison.