The Adventures of Robin Hood
The Coming of Robin Hood
Robin of Locksley returns home to find his estate has been seized and the Sheriff of Nottingham has plotted to assassinate him.
Robin takes hold of cargo from a corrupt lender and distributes the funds to the poor villagers and farmers since the lender had taken money from them in the first place.
Little John makes a deal with the Sheriff of Nottingham to deliver one of the outlaws from Sherwood Forest.
When Maid Marian's tax payment is intercepted by Robin Hood, she dons a disguise and infiltrates his camp.
Disguised as a wealthy butcher's son, Robin appeals to the Sheriff's greed in hopes of saving a young boy's life.