Zorro
Zorro's Secret Passage
Don Diego and Bernardo complete plans to ensure the secrecy of Zorro's identity.
To aid him in his attempt to help Torres escape, Don Diego tells Sgt. Garcia about the Mad Monk who haunts the mission grounds.