The American Runestone
A forensic geologist informs Peter and Elroy of new, advanced testing that could verify the authenticity of the runestone, but a new challenge might put the investigation in jeopardy.
Peter and Elroy have been setting up an archaeological survey at their most promising site, but just as they prepare to dig, the state archeologist shuts down all their plans.