Unexplained and Unexplored
Ghost Ship of the Damned
Using a long-lost treasure map purporting to show the whereabouts of a missing ship buried with gold and silver in the California desert, a team of experts uses the new evidence to get closer to a game-changing discovery.
Justin and Emiliano brave the heat in search of the Lost Dutchman's Gold Mine in Arizona.
Justin and Emiliano retrace the steps of the Knights Templar through North America.
Justin and Emiliano uncover a conspiracy surrounding explorer Meriwether Lewis' death.
Justin and Emiliano follow the route of an ancient holy relic through Egypt and Ethiopia.
New evidence suggests the Mayan empire may have reestablished themselves in America; using high-tech mapping systems, Justin and Emiliano scan the Florida landscape as they search for ancient canoes and flat-topped pyramids.