The Athena
Young model Nyela Malik's career implodes when she complains about being treated like an object by a famous designer; after deciding that she wants to design her own clothes, Nyela wins a place at London's most prestigious art school, The Athena.
When Leigh agrees to go on a date with Lenny, her first thought is how she can get out of it, but it could be that she is not being honest with herself.
The students have to design a dress for an A-list celebrity; Nyela and Neisha team up and need to beat Nyela's bullies, Jamie and Naomi.
Nyela is aghast when she ends up paired with Jamie for portrait photography; he needs to convince her that he is sorry for what he said.