The Attackers
Set during World War 2. Young air force pilots, Leonid and Boris, arrive at flight training school only to find that they have been enlisted to the active force regiment and will be going directly to the frontline. They are The Attackers and will have to show courage during every moment of battle and execute the most complex military orders, without hesitation or fear for their lives.