The Best Day of My Life
Xu Mu (Jiang Zhi Nan) is a successful planner at an advertising company, but she's not so successful when it comes to dating. Despite constantly going on blind dates and pressure from her parents to get married, she has yet to find a suitable boyfriend. During a client proposal meeting, she unexpectedly runs into Xie Shi (Zhang Jiong Min), a classmate from high school, who has since become cold and calculating. Everything goes wrong when an inebriated Xu Mu accidentally shares that Xie Shi is her boyfriend on social media, prompting congratulations from their friends and family. Faced with the embarrassing prospect of taking it all back, Xu Mu and Xie Shi decide to play along and pretend to be a couple. There's just one thing – unbeknownst to Xu Mu, Xie Shi has actually had a crush on her for years! Will their pretend romance open doors for the real thing? This 2024 Chinese romance drama was directed by Zuo You Yi.