The Blue Sea
Jo Hae Ji (Jung Ye In), a dedicated college student aspiring to join the Navy, begins working with Navy lieutenant Sung Ki Soo (Goo Ja Sung) in the Underwater Demolitions Unit (UDU). Her life takes an unexpected turn when she encounters special agent Jung Cha Ki (Jo Ki Sung), a mysterious man struggling with complete memory loss. As Hae Ji becomes involved in helping Cha Ki uncover his true identity and piece together his forgotten past, they form an intriguing partnership that challenges both of their professional and personal boundaries. This is a 2017 South Korean web drama written and directed by Hwang Kyung Sung.