The Bravest Knight
Sir Cedric shares the story of how he transformed from a pumpkin farmer into a full-fledged knight with his adopted 10-year-old daughter, Nia, who is training to become a brave knight herself.
Cedric & the Troll
Sir Cedric recounts the first time he met his troll friend, Grunt, and escaped the clutches of a tricky witch.
Nia is taught how to track in the woods, as she hears the tale of Cedric and Grunt hiding from a Yeti in a mountainside cave.
Sir Cedric explains how he helped fairies rid themselves of a bothersome bear problem.