The Bride of Habaek
When a quest for divine stones in the human world goes awry, the water god Habaek seeks help from a psychiatrist predestined to serve him.
So-ah's beliefs shatter after seeing Habaek demonstrate his powers; Habaek faces more challenges to acquire the god stones.