The Christine Jessop Story
For the first time, Christine’s family speaks about her disappearance and the case that captivated Canada.
On December 31st , 1984, 9 year old Christine Jessop's decomposed body is discovered over 40 kms away. The search for the killer begins.
Sergeant Steve Smith is assigned to the cold case squad and takes up Christine’s case. After 35 years, Janet and Ken Jessop get closure.