The Confidante
Émilie
After attempting to qualify for the victims’ fund, Chris poses as Vincent to befriend Myriam and draws suspicion from Émilie’s partner.
In her new role as an official employee of Stand for Paris, Chris accuses other victims of fraud – causing Léon to investigate.
As Chris' past catches up with her and the police close in, Léon confides in Myriam, who questions everything she thought she knew about her budding relationship with Vincent.