The Cool Kids
Margaret Turns 65. Even though Margaret doesn't feel like celebrating, Hank, Sid and Charlie insist on taking her out to the local club for her birthday.
A Date With Destiny. When Charlie and Hank create online dating profiles, Sid pretends to be an interested woman in order to boost their egos.
Sid Comes Out. Margaret tries to convince Sid to come out to his visiting son. Hank stubbornly refuses to admit he needs glasses. Charlie tries to help him cheat on an eye test.
The Cool Kids Rig an Election. Tired of Gorgeous George and his reign as activities coordinator, Hank backs Charlie and Margaret backs Sid for the position in the upcoming election, and it instantly turns dirty.
TV Heist. Hank and Margaret lose a cornhole competition and miss out on the coveted prize a new flat-screen TV. The gang attempts to steal the TV, which means breaking into Allison's office after locking her and Sid in the sauna.