The D'Amelio Show
From relative obscurity to overnight successes, the D'Amelios face new challenges and opportunities they could not have imagined as they are thrust into the Hollywood limelight.
Charli D'Amelio? What the Heck?
Charli D'Amelio is the current queen of TikTok, and fast fame has turned her life upside down; she seeks normalcy through competitive dance, but influencer life is all-consuming; Dixie struggles with anxiety as haters target her online.
A True Story of Us
Charli struggles with social anxiety while hoping to bond with new friends; Dixie leans on her boyfriend Noah to help her through a dark time; Marc and Heidi discover parenting two girls in the spotlight brings its own challenges.
Big events mean big emotions for the D'Amelio sisters; Charli is nominated for a Kid's Choice Award; Dixie tries to pull off her first live performance.
The D'Amelios invite their social media star friends over for Hibachi, and they spill some unexpected tea over dinner; while Dixie dives into songwriting, haters go after Charli.
Dixie arranges a girls' weekend for Charli and their friends; poolside truth telling brings the girls closer together; Charli struggles to find balance.
Charli and Dixie's new clothing line is almost ready to launch, but Charli's work fatigue is taking a toll; Dixie takes Charli shopping as a pre-birthday pick-me-up, but when a paparazzo shows up, things go south.