The Fixer
Alex Polizzi steps in to help family businesses that have fallen on hard times in the financial climate and strives to turn their situations around.
Alex Polizzi is in London to help save Alf Onnie's interiors shop that has been specializing in fabric and curtains in East London since its setup in 1920.