Escape to the Chateau DIY
‘Escape to the Chateau: DIY’ is the spin-off show to the ratings-busting ‘Escape to the Chateau’, the prime-time series starring Dick Strawbridge, his wife Angel Adoree and their two children.
At Chateau Thuriès Jayne and Steve overhaul their master suite with an opulent new look. Matt and Helen bring a touch of England to France. Ben and Billie embark on a colossal ballroom renovation.
At Le Fleur Anna & Philipp get creative with the kids in the guest washroom. A discovery for Sarah and George is a bonus as they complete their cognac cellar and Tim & Krys fall foul of their digger.
Anna & Philipp don’t see eye to eye at the start of an extensive ground clearance project. Julia has some expensive surprises to deal with while renovating a bridal bedroom.