Away Game
Derwin invites Melanie to his first away game in Miami, but she doesn't go; Derwin's teammates are upset he invited her.
The Rules of the Game
Melanie attends the first Saber Sunbeam meeting of the season; Derwin is hazed by the other players during his first rookie seminar.
Kelly approaches Jason for money when her daughter wants an extravagant birthday party like her friends; Derwin beats Malik at a video game.
Jason and Malik's playing relationship is affected when a minor argument escalates into a major locker-room rift.