The Great Soul Food Cook-Off
Welcome Down Home
The chefs go head-to-head in a meat 'n' three knockout before creating innovative dishes with soul food staples like okra and sweet potato.
The chefs cook up a jazz brunch and are challenged to create a meal that pays tribute to a musical genre.
To win a spot in the finale, the chefs put their own spin on soul food desserts with the help of unexpected sous chefs.