The Hunt for Raoul Moat
Samantha has moved on to a new romance, but things take a turn for the worse when her abusive ex-partner Raoul Moat is released from prison.
The manhunt closes in on the small village of Rothbury. Following the revelation that press attention is antagonizing Moat, the police request a media blackout.