The Johnnyswim Show
Husband-wife musicians Abner Ramirez and Amanda Sudano Ramirez and their kids adjust to home life after COVID-19 forces them to cancel their tour.
Our New Normal
Abner and Amanda try to teach their son, Joaquin, to do chores while adjusting to life off the road for the very first time. Abner's mom prepares a Cuban feast for her welcome to Los Angeles party, and Johnnyswim begins working on their new album.
With a house full of women, Abner misses having other guys to hang with when his son, Joaquin, starts kindergarten. Johnnyswim writes a coffee table book and welcomes a longtime friend and collaborator to the neighbourhood.
Abner reluctantly builds a chicken coop in the backyard for Amanda, and they adopt four new chickens into the family. Abner and Amanda hit a road bump in the process of writing their album together at home.
Joaquin struggles to adjust to life at home, so Abner and Amanda throw a carnival like the ones they visit on the road. Johnnyswim writes a song inspired by Joaquin, and Abner becomes obsessed with the chickens.
Abner and Amanda take on the challenge of screen printing jean jackets to make their merchandise unique. Then, the book club throws an ornate, French-themed dinner party to celebrate a book most of them didn't read.