The Joy of Techs
Alpine Adventure
Alexis tries to convince Marcus that technology is a bonus on a cross-country adventure.
Alexis tries to convince Marcus that technology will help them survive the end of the world.
Alexis shows Marcus how gizmos can help make doing the chores easier, like a laundry folder.