The Kennedys
The Presidential election comes down to the wire; Bobby tells Joe Sr. he’s leaving politics.
The Russians build a wall separating East and West Berlin; Bobby prepares to go after Sam Giancana.
The Cuban Missile Crisis brings America and Russia to the brink of war; Jackie leaves JFK.