The Killer Truth
Blade of Betrayal
When a wealthy New York woman is found brutally murdered in her home, detectives learn that her family isn’t as picture perfect as they seem.
Deadly Drive
What appears to be a fatal car crash in Wright County, Missouri turns out to be more sinister than police anticipated when the victim is found with two gunshot wounds to the head.
Two murders across the country send police into a multi-state manhunt, searching for one killer couple.
A love triangle gone awry leaves Mississippi investigators searching for who was holding the gun that killed Avis Banks and her unborn child.